• Версія для друку Більший шрифт Звичайний шрифт

    „ГАРЯЧА ЛІНІЯ” - ВІДПОВІДІ НА ВАШІ ЗАПИТАННЯ

    Нещодавно у Полтавській  OДПІ Головного управління ДФС у Полтавській області проведено сеанс телефонного зв’язку „гаряча лінія” із начальником відділу обслуговування платників Полтавської ОДПІ Головного управління ДФС у Полтавській області Тетяною Василівною Шапаренко на тему: „Електронна звітність. Податкові сервіси ДФС України”. Пропонуємо Вашій увазі відповіді на деякі із запитань, які надійшли від платників податків під час сеансу телефонного зв’язку „гаряча лінія”:

             Доброго дня. Як працює Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс?

             Доброго дня. Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс, або скорочено інформаційний сервіс ЗІР, допоможе отримати відповіді з будь-яких питань оподаткування. ЗІР створено у рамках Електронного Уряду з урахуванням тенденцій розвитку інформаційних технологій у сфері побудови веб-ресурсу та має на меті забезпечити суспільство своєчасною, достовірною і повною довідковою інформацією.

             ЗІР наповнюється інформацією, яка містить загальну позицію Державної фіскальної служби (далі – ДФС) із застосуванням норм податкового, митного та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, без врахування особливостей конкретного платника податків та специфіки конкретних ситуацій.

             Функціонал ресурсу забезпечує можливість пошуку інформації по певному податку, напрямку діяльності, в т.ч. з використанням ключових слів, шляхом перегляду за певні періоди інформації, при цьому не лише по запитаннях-відповідях, розміщених в Базі знань, але і по відповідях на письмові звернення, які були надані з використанням Бази знань, назвах нормативних та інформаційних документів.

               Протягом якого часу можна виправити помилку допущену при виписці податкової накладної?

    Право реєструвати податкові накладні та розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних зберігається протягом 365 календарних днів з дати їх складання.

             Таким чином, виправлення допущених помилок можливо лише у випадку, якщо з дати складання податкової накладної/розрахунку коригування не минуло 365 календарних днів, тобто друга податкова накладна або ж розрахунок коригування можуть бути зареєстрованими не пізніше ніж через 365 календарних днів з дати складання зазначеної у податковій накладній яка підлягає виправленню/коригуванню.

             Я невірно вказав у податковій накладній індивідуальний податковий номер покупця. Як бути?

             Щоби покупець Вашого товару зміг зреалізувати право на податковий кредит по даній операції –слід виправити помилку шляхом складання розрахунку коригування до такої податкової накладної. При цьому у заголовній частині розрахунку зазначаються дані із заголовної частини податкової накладної з помилкою (тобто з помилковим ІПН), а в табличній частині зазначається зі знаком "-" обсяг операцій з постачання товарів/послуг та інші показники, що були зазначені в податковій накладній. Вказаний розрахунок коригування підлягає реєстрації в ЄРПН самим покупцем. А продавець товару має скласти та зареєструвати в ЄРПН другу податкову накладну із вказанням вірного індивідуального податкового номера. Слід зазначити, що така податкова накладна повинна виписуватися за датою попередньої ( невірної) податкової накладної але їй присвоюється новий порядковий номер, відмінний від порядкового номера раніше виписаної податкової накладної . При цьому в табличній частині такої податкової накладної слід зазначити обсяг операцій з постачання товарів/послуг та інші показники, які були зазначені в попередній  податковій накладній (з "невірним" ІПН).

             Яка відповідальність передбачена за неподання чи несвоєчасне подання звітності щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів або подання звітності з недостовірними відомостями?

             Відповідно до абзацу дев’ятнадцятого частини другої ст. 17 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» зі змінами та доповненнями, до суб’єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі неподання чи несвоєчасного подання звіту або подання звіту з недостовірними відомостями про обсяги виробництва та/або обігу (в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів до органу виконавчої влади, уповноваженого Кабінетом Міністрів України видавати відповідні ліцензії - у розмірі 17000 гривень.

             Виписуючи податкову накладну припустилися певної помилки. 365 з дати її складання ще не минуло. Ми планували припинити діяльність, тож знялися з реєстрації платника, проте в силу певних обставин продовжуємо працювати тож заново зареєструвалися платниками. Чи можемо виправити раніше допущену помилку?

             Якщо особі анульовано реєстрацію платника ПДВ, то така особа втрачає право на формування податкового кредиту з ПДВ та складання і реєстрацію в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних після дати анулювання такої реєстрації. Повторно зареєстрована особа в якості платника ПДВ є платником такого податку з нової дати реєстрації її платником ПДВ, а тому не має права на формування податкового кредиту з ПДВ та складання і реєстрацію в ЄРПН розрахунків коригування до податкових накладних, складених особою у період до анулювання її попередньої реєстрації як платника ПДВ.

             Як отримати інформацію про стан розрахунків з бюджетом по податках і зборах через Інтернет?

    Для отримання інформації про стан розрахунків з бюджетом по податках і зборах в онлайн-режимі запрошуємо платників податків скористатись послугами онлайн-сервісу ДФС – «Електронний кабінет платника податків».

             Цей сервіс, зокрема, дає змогу побачити стан розрахунків із бюджетом по податках і зборах, підготувати, заповнити і надіслати податкову звітність в електронному вигляді, перевірити звітність на наявність арифметичних помилок, переглянути подану звітність незалежно від способу іі подання.

             До того ж використання електронного сервісу забезпечує доступ платника податків до податкового календаря, який нагадає користувачу терміни надання податкової звітності та сплати податків і зборів. Окрім цього, клієнт може переглянути свої облікові дані за даними ДФС.

             Вхід до Електронного кабінету платника податків здійснюється шляхом авторизації на веб-ресурсі ДФС за допомогою електронного цифрового підпису.

    Полтавська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області

     

     

    Дата создания: 06.11.2017 17:16:08
    Ким створено: (admin) Районна рада Полт. р-н
    06.11.2017

    Щоб залишити коментар авторизуйтесь.

    Повернутися до списку